Felhasználási feltételek

Feltételek és kikötések

Weboldalunk használata a bemutatott feltételek teljes körű elfogadását feltételezi. Az oldal további használata azt jelenti, hogy Ön elfogadja ezeket a feltételeket, beleértve a Fizetési és szállítási információk, a Jótállási feltételek és a Vásárlási nyilatkozat szakaszokban foglaltakat is.

Figyelem! Az online áruházban található termékek raktárkészletünkön rendelkezésre állhatnak vagy nem, a megadott szállítási határidőn belül, vagy a megrendelés felvételekor kollégánk által közölt határidőn belül kerülnek kiszállításra.

A weboldalon közzétett képek élethűek, de néha a termékek színárnyalatai a fotózási folyamat vagy a monitor beállításai miatt kissé eltérhetnek.A termékképek, ajánlatok, árak és versenyek előzetes értesítés nélkül is változhatnak. A www.militarysurplus.ro oldalon keresztül értékesített termékekhez a szállításkor adószámlát vagy nyugtát kell mellékelni.

Az állami közintézmények cikkeit és jelvényeit kizárólag az arra jogosultaknak értékesítik.

Figyelem!

"A Vevő által automatikusan kapott Megrendelési visszaigazolás nem hoz létre szerződéses kötelezettségeket, és nem jelenti azt, hogy a termékek raktáron vannak. A Vevő által online leadott megrendelés csak az Eladó általi visszaigazolást követően válik érvényessé, amelyet egy Proforma követ.

Az Eladó a megrendelés érvényesítését a Vevőnek küldött írásbeli üzenetben (e-mail), egy Proforma elküldésével végzi. A megrendelés érvényesítésére az Eladó csak akkor kerül sor, ha:

1. A vevő adatai teljesek és helyesek;

2. A Vevő megrendelésében szereplő termékek rendelkezésre állnak;

3. A rendszerben nincsenek olyan hibák, amelyek téves árakat generálnának (pl.: nulla árérték/HUF) .

Nem vállalunk felelősséget az ebben a kategóriában vásárolt termékeknek a törvényben meghatározottaktól eltérő célokra történő felhasználásáért.

Bizalmasság:

Módosítva: 24.05.2018

Szükséges adatok

A személyes adatok feldolgozására és szabad áramlására vonatkozó 2016/679 általános adatvédelmi rendelet (GDPR) követelményeinek megfelelően a www.militarysurplus.ro köteles az Ön által megadott személyes adatokat biztonságosan és kizárólag a meghatározott célokra kezelni.

A www.militarysurplus.ro weboldalt az SC MILITARY SURPLUS SRL cég üzemelteti, székhelye: Str. Matei Corvin, Nr. 202, Oradea, Jud. Bihor, a cégjegyzékbe J5/1495/2018 számon bejegyezve.

A www.militarysurplus.ro az Ön által megadott személyes adatok személyes adatkezelője. (az érintett személy) Ön továbbítja nekünk.

Miért van szükségünk adatokra Az Ön személyes adataira azért van szükségünk, hogy a Szolgáltatásokat a következő célokból nyújthassuk Önnek:

A megrendelés feldolgozása és a kívánt termékek és szolgáltatások szállítása;

Az általunk nyújtott termékek és szolgáltatások értékelése;

Annak érdekében, hogy regisztrált felhasználóként hozzáférhessen az oldal funkcióihoz;

Az oldal adminisztrációjához Az oldal, a kereskedelmi kínálat és az általunk végzett reklámok elemzése és javítása érdekében;

Lehetőséget adni Önnek, hogy részt vehessen versenyeken, promóciókban;

Nem kereskedelmi vagy adminisztrációs üzenetek küldése (az oldal, a felhasználói fiók stb. változásaival kapcsolatban);

A www.militarysurplus.ro tevékenységével kapcsolatos ajánlatok, promóciók, reklám- és marketingüzenetek küldése Önnek, amennyiben Ön ehhez hozzájárulását adta. Mit csinálunk az adatokkal

Az Ön személyes adatait a vállalat telephelyén dolgozzuk fel. Az Ön adatainak tárolása és elhelyezése Románia területén történik.

Személyes adatait átadhatjuk más olyan vállalatoknak, amelyekkel partneri kapcsolatban állunk, de csak a tőlük kapott titoktartási kötelezettségvállalás alapján és csak a jelen dokumentumban említett célokra. Az online fizetés esetén kért adatokra a fizetési szolgáltatók használati feltételei vonatkoznak, és a www.militarysurplus.ro nem kéri és nem tárolja az Ön kártyaadatait.

Az információkat nyilvánosságra hozzuk, ha ez indokolt a csalás elleni védelem, jogaink vagy tulajdonunk védelme érdekében. Szükségünk lehet arra is, hogy az Ön adatait nyilvánosságra hozzuk, hogy eleget tegyünk jogi kötelezettségünknek, és válaszoljunk a hatóságok törvényes megkereséseire. Az Ön személyes adatait csak akkor adjuk ki, ha jóhiszeműen úgy véljük, hogy erre jogi kötelezettségünk van.

Mennyi ideig tároljuk az adatokat

Az Ön adatait addig tároljuk, ameddig a törvény erre kötelez minket. Ha nincs rá jogi kötelezettség, csak addig tároljuk, amíg szükséges ahhoz, hogy szolgáltatásainkat az Ön számára nyújthassuk. A www.militarysurplus.ro e-mail címre küldött kérelem alapján a privacy@militarysurplus.ro e-mail címen vagy a weboldalon a felhasználói fiókjában elérhető lehetőségek használatával kérheti, hogy töröljük felhasználói fiókját, és töröljük vagy anonimizáljuk adatait.

A marketingcélokból tárolt személyes adatokat mindaddig megőrizzük, amíg Ön nem jelzi, hogy a továbbiakban nem kíván ilyen információkat kapni.

Milyen jogai vannak?

Ha úgy véli, hogy a birtokunkban lévő személyes adatai helytelenek vagy hiányosak, kérheti ezen adatok megtekintését, helyesbítését vagy törlését. Ezzel kapcsolatban a privacy@militarysurplus.ro e-mail címen veheti fel velünk a kapcsolatot. Ha panaszt szeretne tenni azzal kapcsolatban, ahogyan az adatait kezeltük, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a privacy@militarysurplus.ro e-mail címen. Kivizsgáljuk a panaszát, és Önnel együttműködve megoldjuk a problémát.

A teljes GDPR jogszabály, beleértve a hivatalos fordításokat is, ezen a weboldalon olvasható és letölthető. 

Szállítások:

A szállítási idő és a költségek a célállomástól, a csomag súlyától és méretétől függően változhatnak. A szállítási díjakat kizárólag a futárcégek határozzák meg, és azokat a megrendelés végösszege tartalmazza. Társaságunk nem határozza meg önállóan a szállítási költségeket, és nem kedvezményezettje ezeknek az összegeknek. Ezért a szolgáltatásért nem számítunk fel külön díjat.

Figyelem! Előfordulhat, hogy a felhasználó megrendelésében kért termékek nincsenek raktáron. Emiatt néha előfordulhatnak szállítási késések.

Milyen helyzetekben kell előleget fizetni:

Magyarországra külön megrendelésre szállított termékek esetében, ha:

- az oldalon leadott megrendelés meghaladja az 85000 HUF összeget, a teljes összeg 20%-át előre kell fizetni. A 80%-os különbözetet a termékek átvételekor kell kifizetni

- a weboldalon leadott 85000 HUF - 170000 HUF közötti megrendelés esetén a teljes összeg 30%-át kell előre kifizetni. A különbség 70% -ot kell fizetni a termékek átvételekor

- a megrendelés a helyszínen elhelyezett meghaladja az összeget 170000 HUF köteles előre fizetni 50% -át a teljes összeg. Az 50%-os különbözet a termékek átvételekor kerül kifizetésre.

Más országokba szállított termékek esetén:

- A teljes összeg 100%-át előre kell kifizetni.

Az előleg NEM téríthető vissza, ha a megrendelés visszautasítása esetén a termékek beszállítótól történő megrendelését követően vagy a szállításkor előre kifizetett külön megrendelés alapján történik. A megrendelés visszautasítása saját felelősségére történik. Ha egy termék mérete nem felel meg, az kicserélhető.

Az előre fizetés történhet banki átutalással, Paypal vagy Romcard segítségével.

Késedelmes fizetés, helytelen banki, rossz hitel- vagy bankkártyaadatok, érvénytelen hitel- vagy bankkártya vagy elégtelen fedezet esetén a fizetés saját felelősségre történik.

Megrendelt termékek visszaküldése:

A törvény szerint: "A fogyasztónak jogában áll a távollevők közötti szerződést 14 naptári napon (10 munkanapon) belül egyoldalúan, kötbér és indoklás nélkül felmondani. A fogyasztót csak a termékek visszaküldésének közvetlen költségei terhelhetik."

Megjegyzés: Ha ingyenes szállításban részesült, és a termékeket visszaküldte, a termékek visszaküldésekor a szállítási összeg levonásra kerül.

A  termékvisszavételi jog megadásának lényeges szempontjai:

- a termékek szállításának költségei a vásárlót terhelik

- a termékeknek tökéletes állapotban kell lenniük, használat és/vagy kopás nyomai nélkül

- a termékek csak eredeti csomagolásukban, sérülésmentesen küldhetők vissza. Az összes eredeti tartozékkal és védelemmel együtt

- a lezárt termékeket a pecsét megváltoztatása nélkül, használat és/vagy kopás jelei nélkül kell visszaküldeni.

Ha a termék olyan állapotban kerül vissza, hogy már nem lehet újként értékesíteni, fenntartjuk a jogot, hogy újrakészletezési díjat számítsunk fel (ha lehetséges) vagy a termék használtként történő értékesítéséből eredő árkülönbözetet fedezzük, vagy a vásárló választása szerint a terméket a vásárló költségére újraküldjük.

A fentiek bármelyikének be nem tartása a termék visszaküldési jogának megszűnését vonja maga után.

A fogyasztó nem jogosult a szerződés felbontását kérni, ha a hiba csekély jelentőségű. A visszatérítésre a visszaküldéstől számított legfeljebb 30 napon belül kerül sor.

Visszavásárlási jog nélküli termékek:

- jogi személyek által vásárolt termékek

- különleges megrendelés alapján behozott termékek, amelyekre legalább 30%-os előleget kértek

- fogyóeszközök

- használt/használt termékek, különösen a "Katonai felesleg" kategóriába tartozó termékek.

Ha a megvásárolt ÚJ termék nem felel meg a specifikációknak vagy hibás, a vásárló jogosult a csere vagy a visszatérítés ingyenes kiszállítására (a vásárló választása szerint). Ahhoz, hogy élni tudjon ezzel a lehetőséggel, a vásárló köteles ezt a tényt a csomag átvételét követő 24 órán belül jelezni üzletünknek. Ellenkező esetben a szokásos garanciális feltételek érvényesek.

Figyelem! A termékeket expressz futárral/küldeményként kell visszaküldeni telephelyünkre, visszatérítés vagy egyéb költségek nélkül. A postai úton visszaküldött vagy visszatérítést vagy egyéb költségeket tartalmazó termékeket NEM fogadjuk el.

Jótállási feltételek:

- nem minden termékre vonatkozik ugyanaz a jótállás, a termékek jótállása a termék jellegétől függően eltérő lehet

- a jótállási idő minden egyes terméknél meg lesz határozva, és a gyártó/szállító által becsült üzemidőn alapul

- a jótállásban részesülő termékekhez a szállításkor mellékeljük a jótállási jegyet és a számlát (ezek másolatát elektronikus formában e-mailben is elküldjük). Ha a jótállási jegy hiányzik, a vásárló köteles erről a csomag átvételétől számított 24 órán belül értesíteni a militarysurplus.ro weboldalt. Ellenkező esetben a megvásárolt termékre a továbbiakban nem vonatkozik a garancia

- az áru meghibásodásának időpontjában a vásárló köteles értesíteni áruházunkat mind telefonon, mind elektronikus formában (Mail)

- a garancia igénybevételéhez a terméket az eredeti csomagolásban, az összes tartozékkal és védelemmel együtt, amellyel együtt szállították, és a csomaghoz csatolni kell a számla másolatát és a termék eredeti jótállási jegyét. Ellenkező esetben a termékre nem vonatkozik a garancia

- a vásárló ingyenes szállításban részesül, ha a termék nem felel meg az eredeti specifikációknak, és a terméket áruházunk, nevezetesen a militarysurplus.ro nevében megfelelővé tesszük, ha a termék nem megfelelősége a használati útmutató helytelen használatának köszönhető. A termék megfelelővé tételének költségei és a szállítási költségek teljes egészében a vásárlót terhelik.

- A megfelelővé tétel vagy a csere a vevő és az eladó között egyeztetett, de 15 naptári napot meg nem haladó határidőn belül történik.

Panaszok:

Nagyra értékeljük az Ön idejét és erőfeszítéseit, hogy tudassa velünk a militarysurplus.ro-val kapcsolatos bármilyen javaslatát vagy elégedetlenségének okát. Az alábbi módokon léphet velünk kapcsolatba: 

Online: az online űrlapot a www.militarysurplus.ro oldalon töltheti ki.

E-mail: info@militarysurplus.hu

Tel.: +40 770 353 891

Postacím: SC MILITARY SURPLUS SRL, Oradea, Str. Matei Corvin, Nr. 202, Románia 

Kérjük, adja meg elérhetőségét és a kommunikáció preferált módját, hogy a lehető leghamarabb tudjunk válaszolni Önnek. 

Hogyan fogjuk kezelni az Ön üzenetét, biztosítjuk Önt arról, hogy minden javaslatát vagy panaszát figyelembe vesszük, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy helyesen és hatékonyan oldjuk meg az Ön által felvetett problémákat.

Ebben az értelemben:

- meghallgatjuk Önt, és tiszteletben tartjuk az álláspontját;

- a regisztrációt követő 2 munkanapon belül telefonon vagy e-mailben visszaigazoljuk az üzenet kézhezvételét;

- elküldjük Önnek annak a személynek a nevét, beosztását és elérhetőségét, aki az Ön kérésével foglalkozik;

- mindent megteszünk annak érdekében, hogy legfeljebb 5 munkanapon belül válaszoljunk az Ön kérésére;

- ha a panaszának megoldása további vizsgálatot igényel, és azt 5 munkanapon belül nem tudjuk teljesíteni, akkor az elemzésért és megoldásért felelős osztályvezetőnek jelentjük;

- különösen összetett és hosszabb megoldási időt igénylő panaszok esetén 10 munkanaponként tájékoztatjuk Önt a panaszának állásáról;

- A végső válaszban világosan közöljük a meghozott döntést és annak okait.

Hálásak vagyunk minden javaslatáért, mert ezek az alapjai az Önnel, a mi VEVŐNKkel való minőségi kapcsolatnak!

Biztosítjuk Önt arról, hogy az Ön által felvetett kérdéseket tisztességes és átlátható módon és a militarysurplus.ro szabványoknak megfelelően fogjuk kezelni, hogy kielégítő megoldást nyújtsunk Önnek.

IdoSell Trusted Reviews
4.72 / 5.00 182 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2020-07-22
pontosan erkeznek megrendeleseim es a termekek is jo minosuek tisztelettel
2020-09-14
Eveeeerer
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel